luni, 7 iunie 2010

Ȋncă prin România

Noi am vrut să plecăm cu noaptea în cap să fim primii la graniţă :P

Dar cum socoteala de acasă nu se potriveşte niciodată cu cea din târg, chiar dacă am reuşit să ne suim în maşină pe la 2 noaptea, în apropiere de intersecţia Rm Vîlcea – Sibiu, am făcut primul popas şi am tras un pui de somn. Normal că nu dormim prea mult, Alexandra e mai ceva ca pupăza din tei şi ne dă trezirea pe la 6. Se aşază la volan, profitând de faptul că tati se trezeşte cu o cafea şi-o ţigară, şi mă asigură că, la o adică, ne duce ea, să stăm fără de grijă, că ea ştie să conducă.








Lasă mami, că pot eu să conduc, vă duc eu :P

Un ultim popas în România îl facem înainte de Arad, să ne energizăm. E vreme bună, poate prea cald, dar acum avem aer condiţionat. Adevărul e că Nae are dreptate, fără el ne-am fi copt, iar cu geamurile deschise cred ca ne-am fi făcut capetele cât elefanţii. No, acestea fiind zise, ne luăm “la revedere” de la minunata noastră patrie şi trecem “dincolo”.


Adică… nu ştiu ce energizant mi-aţi dat aici, dar pe mine mă ia somnu’…
















Am doi dinţişori… hihi



Niciun comentariu: