duminică, 30 martie 2014

Tâmpa – touché!



Ah, da, noi aşteptam sfârşitul ăsta de săptămână cu ceva nerăbdare şi cu oarecare emoţii căci ăştia de la meteo au prezis ploi toată săptămâna si vreme bună duminica. No, asta nu avea de ce să ne dea totuşi emoţii, dar în condiţiile în care toată săptămâna a fost frumos, ne era teamă să nu iasă pe dos! Bun, pe asta cu duminica au nimerit-o :P

Stabilisem să ne întâlnim la Modarom la 10 jumate (ora nouă). Şi am fi ajuns la timp, nu vreo 10 minute mai târziu, dacă realizam că soare şi cer albastru nu înseamnă neapărat şi călduri extreme. De îndată ce am deschis uşa scării, ne-a izbit aşa un aer răcoros că a trebuit să revizuim puţin garderoba.






Ei bine, în jur de 11 am început urcuşul, pe Drumul Serpentinelor, triunghi roşu – de data asta – e bine că avem diversitate de marcaje, ne obişnuim cu ele. Poteca asta nu pune prea mari problem ca şi dificultate, dar dacă nu bate soarele pe acolo într-o dimineaţă de primăvară, e cam prea răcoroasă. Deşi eu am urcat în tricou, Alexandrei i-ar fi prins bine nişte mănuşi. La o adică nici eu nu le-aş fi refuzat :D 


Veveriţele





Altfel, urcuşul s-a derulat fără probleme. Copiii s-au descurcat de minune şi după ei nu ar fi fost nevoie de nici o pauză şi desigur le era greu să ţină poteca marcată, fiind atraşi mai mult de variantele mai “hard”: scurtături, căţărat pe toţi bolovanii, pe toţi copacii… Ieşiţi în luminişul de sub cablurile telecabinelor, mai admirăm frumosul Braşov şi din când în când mai lăsăm capul jos să nu cumva să ne mai agaţe vreuna în drumul ei, în sus ori jos.








După vreo oră şi trei sferturi de urcat (timp bun – aş zice eu în condiţiile în care la intrarea în traseu se anunţa 1h-1h ½) – de fapt dacă erau doar copiii, ei sigur ar fi ajuns mai repede – ce face foamea din om :P Ei îşi doreau să ajungă cât mai repede sus, să luăm picnicul la înălţime :)















Şi am luat şi picnicul şi ne-am alergat si jucat puţin, apoi am coborât la Belle vue-ul nostru în stil hollywoodian, după care am luat-o înapoi pe traseu spre o delicioasă îngheţată – care între timp s-a transformat în shake (nu îngheţata propriu-zisă, ci doleanţa :P). 
















Odată ajunşi jos am avut toţi senzaţia, pe când traversam strada către Bălcescu, că dintr-o dată am intrat într-o altă lume… zgomotoasă, aglomerată. Pe Republicii nu puteai să treci dintr-o parte în alta fără să te asiguri, parcă eram la iarmaroc… Şi mă mai întreabă lumea de ce nu mă duc în centru… nu, dom’le nu-mi mai place deloc aglomeraţia, şi, da, cred că Rep-ul are mai mult farmec când mă plimb singură – sau însoţită :P



































Tre’ să recunosc că nu mi-am imaginat că poate să fie chiar atât de aglomerat şi pe Tâmpa, şi mai ales pe traseul ăsta. Eu m-am simţit şi aici ca pe bulevard. Să mai zică cineva că braşovenii nu-s sportivi :P

Niciun comentariu: