joi, 23 aprilie 2009

Revenirea la viaţă

Este pentru a nu ştiu câta oară când mă întreb care anotimp îmi place mai mult… Şi, ca de fiecare dată, realizez că de fapt nu pot răspunde la această întrebare. Fiecare anotimp are farmecul lui, şi fiecare început de anotimp trezeşte sentimente frumoase, amintiri, mă face pur şi simplu să spun: ăsta e anotimpul meu preferat! Aşa s-a întâmplat şi cu primăvara acestui an… Natura a prins viaţă, totul e verde, ba chiar multicolor, cerul e albastru, soarele străluceşte, păsărelele cântă, lumea mişună, copiii se joacă, aleargă, oamenii se plimbă…



Nu am mai rezistat să stau în casă… La urma urmei, trebuie să profit cumva de aceste zile de concediu. M-am cam plictisit de împachetat, mutatul poate să mai aştepte. Eu vreau să mă plimb prin acest minunat oraş şi să mă bucur de flori, de culori calde, de aerul îmbietor…























Niciun comentariu: