marți, 5 august 2008

Furnicutza

De vreo luna si un pic avem un nou membru in familia Berechet. O cheama Furnicutza (pe numele ei adevarat Skoda Fabia). Desi s-a lasat asteptata o vreme, de indata ce a intrat in familie am si inceput sa o plimbam... sau mai bine zis ea a inceput sa ne plimbe...

Furnicutza


Micutza noastra (la drept vorbind nu-i chiar asa de mica, ia sa incerci sa faci o parcare cu spatele... :D) a facut primii ei "pasi" la Campina unde a cantat Nae. Furnicutza noastra a tinut sa ne demonstreze ca poate face fata si drumurilor forestiere, inaintand cu usurinta spre Plaiul Foii sau pe Valea Stanii in Ciucas, desi noua ne cam dadeau batai de cap emotiile.

Au urmat drumuri si mai lungi, La Rimnicu Vilcea, la Somova, la mare si printre toate aceste iesiri si acomodarea mea cu ea. La inceput am fost dupa amiaza petrecuta prin poligon unde am invartit-o pana am ametit eu, o tura de la Zarnesti la Sohodol, o plimbare din Poiana Brasov pana in oras care s-a soldat cu o gramada de ture de Steagu - centru, ca sa invat traseul...




Acum ne intelegem mult mai bine, desi mai reusesc sa-i mai scot cate un tipat la plecarea de pe loc... Eh, asta e... asa-s io mai repezita... :D

Niciun comentariu: