luni, 6 septembrie 2010

Cum a fost la schimb de cărţi…

Ajung cu ceva vreme înainte, aşa că după ce comand un ceai şi delicioasa “Marlenka”, privesc cum se adună lumea. Puţin după ora 17:00 constat că suntem destul de mulţi.
Ȋncepe. Dar parcă nimeni nu vrea să înceapă :D. Unul dintre organizatori sparge gheaţa. Pfiu… :P Ca norocu’, vorbeşte despre una din cărţile pe care le-am citit de curând: “Drumul spre înalta societate”. Sunt puţin uimită, dar în acelaşi timp mă bucur: uite, sunt oameni care citesc ce citesc şi eu :)


Dacă la început ne simţeam ca la şcoală şi nu ştiam pe unde să ne ascundem privirile, încet-încet am prins curaj şi ne-am angajat în discuţii interesante despre şi în jurul cărţii respective. Trebuie să mărturisesc că nu am fost foarte uimită. De altfel asta aşteptam să găsesc, oameni cu care să am în comun plăcerea de a citi, şi după cum am mărturisit şi atunci să găsesc oameni care să mă stimuleze să citesc mai mult, să-mi stârnească o curiozitate.

 
Ceea ce m-a bucurat foarte tare este că am întâlnit şi persoane tinere, foarte tinere, aş putea spune, elevi de liceu, care au venit aici în speranţa că vor găsi oameni cărora să le placă lectura, asta pentru că în cercul lor de prieteni nu prea se întâmplă să se citească – asta, însă nu m-a bucurat :(




Până spre sfârşit lucrurile “s-au înmuiat” bine, în sensul că începusem să ne simţim în elementul nostru şi să vorbim cât mai dezinvolt, pentru ca mai apoi să facem schimb şi de cărţi, nu doar de impresii. Acum aşteptăm următoarea ediţie care ar trebui să aibă loc în prima duminică din octombrie.

 

Niciun comentariu: