sâmbătă, 10 octombrie 2009

Eu sunt Alexandra Ioana...

Ora 14:48…

După o vreme în care mami, tati, nea doctoru’ si tanti asistenta au împins şi au tot împins, m-am gândit să le dau şi eu o mână de ajutor. Şi cum eu sunt foarte puternică în nici 5 minute am văzut lumina zilei. Am 2 kilograme 800 si 52 cm lungime… atletă mă fac :D Nu fac multă gălăgie, dar îmi place la mami şi la tati în braţe. Sunt sănătoasă şi-mi ridic capul singură, încă de când am ajuns prima oară la mami în braţe. Nu ştiu sigur dacă sunt creaţă sau nu, dar am perişorul destul de lung şi o manichiură de invidiat… cel puţin aşa zice mami…









Acum dorm ca un îngeraş şi încerc să nu o trezesc pe mami prea des… trebuie să se odihnească şi ea un picuţ. Şi dacă dorm timpul trece mai repede şi se face dimineaţă şi vine şi tati… Aşa că, somnic uşor!

Un comentariu:

Carmen Maria spunea...

Sa cresti mare Alexandra Ioana!
si dupa bine cunoscutul slogan:
Alexandra Ioana, tu esti CAMPIOANA!
pentru ca esti mica noastra FDC-ista si a-i venit pe lume intr-un an cand FDC-isti sunt mari campioni -- nici nu se putea mai bine!
Felicitari mami, tati ca a-ti adus pe lume o CAMPIOANA!