vineri, 27 martie 2009

11 săptămâni şi 4 zile…

Azi mami a băgat lumea în sperieţi, mai precis spitalul :D

Azi mami trebuia să meargă din nou la ecograf – îmi cam place să o pun pe drumuri :P – ca să se asigure că eu stau la locul meu. Eu stăteam la locul meu, numai că nu stăteam locului, mă-nvârteam şi mă suceam de n-am prea lăsat-o pe mami să vadă mare lucru. Noroc cu domnu’ doctor, care ştie cum să se uite la mine şi care m-a declarat “sarcină în evoluţie” şi i-a zis lu’ mami că am mai crescut şi că am 5,2 cm – tiii ce male sunt !
Dar distracţia a început abia după ecograf, când mami a plecat la analize. Mami nu ştia că trebuia să pape de dimineaţă, aşa că s-a dus nemâncată, nebăută :D şi după ce tanti asistenta i-a luat sânge, mami a “adormit”, aşa deodată. Asistentele se agitau în jurul ei să o trezească, când cu o palmă când cu apă, până când mami a binevoit să deschidă ochii şi le-a zis că începe să le audă şi să le vadă. După o vreme a apărut şi domnu’ doctor care i-a zis lu’ mami că data viitoare când mai vine la analize să vină măcar băută… un vin, o tărie :P

Acum mami se simte bine, a păpat aproape un kilogram de kiwi, dar incă nu vreau să o las să pape tot ce vrea ea… Să mai aştepte puţin… :P

Niciun comentariu: