vineri, 6 februarie 2009

Vine Bebe !!!

De vreo săptămână şi ceva Nae mă tot bate la cap să fac testu’… Eu tot amân, e timpul scurt, să mai aşteptăm, aflăm noi de la sine…

Dar în seara asta, fiind ultima pentru Nae, am zis să-l fac totuşi… Şi tot învârtindu-mă şi gândindu-mă că probabil rezultatul va fi negativ, şi că nu-s nici bucuroasă, nici tristă, mă întorc spre test … şi văd a doua linie care se înnrozeşte uşor. Bufnesc în râs de una singură în baie. Nae trezit de « zgomot » iese din cameră, adormit, şi îl invit să-mi spună ce vede… – Două linii… – Eşti sigur că sunt două ? – Da !!! – Deci sunt două, nu una, da ? – Da !!! Tu, eşti însărcinată !!!!!!



Aproape o juma de oră ne tot minunăm şî rânjim unul la celălalt până ne dă seama că ar trebui să ne luăm şi noi în braţe … :P


Vine bebe… hihihi :)

Da, chiar o să fii tătic... :P

Niciun comentariu: